شیائومی حالت فیلم برداری در شب می 11 را در ویدیوی جدیدی به رخ رقبا می کشد

به گزارش کی آنلاین، اوایل این ماه میلادی بود که شیائومی از مدل جهانی گوشی شیائومی می 11 رونمایی کرد. با توجه به اینکه گوشی جدید شیائومی در واقع یک گوشی پرچم دار است، انتظار داریم که این گوشی دارای ویژگی های خاصی باشد که تنها در گوشی های این چنینی وجود دارند.

شیائومی حالت فیلم برداری در شب می 11 را در ویدیوی جدیدی به رخ رقبا می کشد

همان گونه که در مراسم رونمایی دیدیم یکی از ویژگی های خاص این گوشی پرچم دار توانایی ضبط فیلم هایی با کیفیت در شب یا محیط های تاریک است که شیائومی آن را Ultra Night Video می نامد. همچنین باید بگوییم که نام این حالت یعنی Ultra Night Video در واقع نام فیلم تبلیغاتی جدیدی است که این سازنده گوشی چینی به تازگی درباره می 11 منتشر نموده است.

برای اطلاع باید بگوییم که با توجه به اختلافات تجاری پیش آمده میان آمریکا و شرکت هواوی و مجبور شدن هواوی به فروش زیرمجموعه خود یعنی برند آنر، شیائومی به سومین فراوری کننده عظیم تلفن همراه در دنیا تبدیل شده است.

می توانید این ویدیو تبلیغاتی منتشر شده با عنوان Ultra Night Video را درباره توانایی شگفت انگیز این گوشی برای ضبط فیلم در محیط های تاریک را در ادامه ببنید. در آغاز این ویدیو صحنه اجرای موسیقی توسط گروهی سه نفر را می بینیم.

بعد از گذشت مدتی از اجرای موسیقی توسط این اشخاص، درامر این گروه با دست علامتی را می دهد و نور های به کار رفته در صحنه کم نور تر می شوند. در این زمان است که گوشی شیائومی می 11 آغاز به فیلم برداری با حالت Ultra Night Video می نماید.

با فرض اینکه از ترفند های دیگری در زمان ساخت این ویدیو تبلیغاتی استفاده نشده باشد، باید بگوییم که این گوشی با وجود نور بسیار کم محیط باز هم می تواند که فیلم واضح و شارپی را ثبت کند.

برای اطلاع بیشتر باید بگوییم که گوشی جدید شیائومی می 11 دارای نمایشگری با اندازه 6.8 اینچ و رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. با توجه به اینکه نمایشگر به کار رفته در این گوشی دارای نرخ به روزرسانی 120 هرتز است، می توانیم بگوییم که این گوشی می تواند در زمان نمایش تصویر ها این کار را به صورت 120 فریم در ثانیه انجام دهد که باعث می گردد محتوای نمایش داده شده توسط این گوشی در هنگام کار کردن با آن و جابه جا شدن در محیط اپ های مختلف روان تر به نظر برسد.

شیائومی در این گوشی از پردازنده 5 نانومتری اسنپدراگون 888 استفاده نموده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره نمود.

نگاهی به قسمت پشتی این دستگاه نشان می دهد گوشی می 11 دارای یک دوربین عریض 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی در این گوشی هم به یک دوربین جلویی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی داده شده است.

  • گوشی شیائومی می 11 پرو احتمالا از شارژ بی سیم 80 واتی پشتیبانی می نماید

در نهایت باید بگوییم باتری استفاده شده در این گوشی دارای ظرفیت 4600 میلی آمپرساعت است و این گوشی پوسته MIUI را بر روی اندروید 11 اجرا می نماید.

علاوه بر این ویدیوی تبلیغاتی، شیائومی یک ویدیوی تبلیغاتی دیگر را هم درباره این گوشی منتشر نموده است. در ویدیوی دوم شاهد یک ویدیو کالبد شکافی رسمی هستیم که شیائومی علاوه بر انجام این کار و نشان دادن بخش های داخلی این گوشی، به بعضی دیگر از مشخصات فنی این گوشی هم اشاره می نماید.

از جمله این مشخصات فنی گفته شده در این ویدیو می توان به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G، پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین پشتیبانی از شارژر بدون سیم 50 واتی اشاره نمود.

  • شیائومی با ساخت این گوشی مفهومی عجیب چه اهدافی را دنبال می نماید؟

همچنین این گوشی دارای UFS 3.1 است که باعث می گردد اپ ها با سرعت بیشتری بر روی این گوشی اجرا شوند و شرکت معروف Harman Kardon هم سیستم اسپیکر دو گانه این گوشی را تأمین نموده است. در کنار این ها، در این ویدیو می بینیم که سنسور اثر انگشت به کار رفته در نمایشگر این گوشی به عنوان یک ابزار برای سنجش سلامت قلب هم عمل می نماید.

  • شیائومی می 11 اولترا در یک ویدیوی واقعی دیده شد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1522

به "شیائومی حالت فیلم برداری در شب می 11 را در ویدیوی جدیدی به رخ رقبا می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی حالت فیلم برداری در شب می 11 را در ویدیوی جدیدی به رخ رقبا می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید